.




Gitex trip


It was an enjoyable trip =D... even if the place that we go mob 7loo, elly y7leh our friends =)
Hope u enjoy the pix and el-comments

Note: el-pix in order " t8reebaan", O at the end u will find a video =)






لفتني اللون الاخضر اللي كآن لونه غير وملفت بالنسبه للبآقي لي حوآليهم
( وأهم شي الزرآعه لي حآطينهآ حلوووه )

This company produces different shapes of the CDs and it was so cute =)
Supercomputer =).. el-person who was there hahah he was asking Qs related 2 IT

" coZ we told him that we r an IT students " ma5lena 7d ma 58eena 3leeh xD, lo b3dna Drs. hahahahah ..



OH, this is the ROBOT there, walla was AMAZING.. how the robot moves, sings and act " i felt as if am in real action movie"
will show u a video abt this robot =)





ألآ بذكر الله تطمن القلوب " بعد صلآة الظهر =) "



hahaha, Ibn Sina >> lazm en9awr robot our college =),,
bo-n'9arah O his friend elly works in " IRML "

here, at the end of the trip " point el-tgmoO3"..
i took pix 4 our teachers but not all of them.. only those 4


el-Black color was " mkts7" el-place xD
our bus, 2 for CIT and one 4 el-handsa >> n7n with el-handsa students kena


el'3shwaa

6reee8 el-rdaah =)


hahahahahahahahahahhahahahahahha, bmoot '97k when i remember this Dr. mskeen, kan mo3gb by cit girls o ymd7na more than his students






مآ شاء الله من كثر بنآت الآي تي لي بيروحن بآصين مآ كفن..! حطو كمن بنت مع بنآت الهندسه
والاف فور وكمن بنت ( كلهن تقريبآ ربيعآتنآ ) كآن من ضمن هالبنآت
انا اتحرآه بيكون بس آي تي يوم دريت انه الهندسه ويآنآ اتغيضت ..! " للأمآنه " كل بنآت الآي تي عصبن خخخخ
كنآ نبآ مع الآي تي هب الهندسه ..
بس ربشنآآآآآآآآهم ,, صدق صدق سوينآ لهم جو فالبآص.. محد قآيم من كرسيه الا الآي تي خخخخخ
هكونآ مجهزه اسأله وكآنت المنآفسه بين الآي تي والهندسه لي ضهرت بالتعآدل
كآآآآآآآآآن حلووووووو ,,
محد مسوي جو غيرنآ خخخخخ حتى استآذهم صح سآكت بس مستآنس علينآ ويتسمع
امممم ,, قبل لا ادخل الجآمعه كنت اطنز على اللي يركبون بآصآت وكنت اقول انا مستحيل اركبه
بس من دخلت الجآمعه ركبته وحسيته عآدي
بالعـكس حلووووووووووووو ,, نتحرك ع كيفنآ وانحوط دآخل " مآ نقعد " خخخ وانسولف مع هآي وهآذيج
وضحك والله حلووووووووووو =)
موآقف وآآآيد استوت ,, استمتعنآ ,, فرحنـآ ,, وغيرنآ جووو ,, واهم شي انه بتبقى ذكريآت ذآك اليوم فالبآآآآل

هنيه الفيديو صورته بالفون " الصور بالكـآم طبعآ مصورتنهن " ,,
اول مآ يى الروبوت ونزل من الدرآجه انا شردت من الزيغه هههههههههههه كنت متروعه منه
والعرب اتسير صوبه ,, كيلووو بيني وبينه لآ يغركم الروس القريبه الله يبآرك فالزووم والا انا بعييييييييد عن زحمة العرب
فضآيح مآ احب ,, استمتعو بالفيديو =)





for more detials and pix visit my Friend's blog [ Hakona Matata ]